Service van MAX

100% is onze droom. Elke dag laten wij onze kleuren zien. Ons doel? Met vakmanschap en passie bijzondere contacten realiseren. Altijd dat extra stapje zetten en 100% tevredenheid, daar krijgen wij energie van. Omdat service in onze haarvaten zit, delen wij graag elke maand onze belangrijkste prestaties op dit gebied. 

first-time-right-oktober-2018

First time right

Wij gaan altijd voor ‘first-time-right’. 100% is onze droom. Drukken blijft uiteraard mensenwerk met veel verschillende processtappen. Er kan altijd iets misgaan. Ben je niet 100% tevreden, dan zorgen wij er alsnog voor. Afspraak = afspraak en wij gaan voor 100%. Elke maand meten wij ons first-time-right percentage. Dit is het percentage van de opdrachten die in 1x goed afgeleverd wordt.

  • First-time-right oktober 2018: 99,5%
wachttijd-service-van-max-okt-2018

MAX aan de telefoon - wachttijd

Wij geloven niet in wachtbandjes of keuzemenu’s. Iedereen van onze klantenservice kan je even goed helpen. Wel laten wij ons helpen door de techniek. Wanneer jij al klant bent bij DrukwerkMAX en belt, dan wordt je automatisch toegewezen aan de collega die je de laatste keer ook hebt gesproken. Aan wachten hebben wij zelf een hekel. Zo snel mogelijk dat is ons doel.

  • Gemiddelde wachttijd oktober 2018: 18,0 seconde
trustpilot-beoordeling-okt-2018-drukwerkmax

Algehele beoordeling - Uitstekend

Na elke bestelling krijg je van ons een mail waarin wij vragen hoe tevreden je bent over onze service. Maandelijks delen wij de verdeling van de beoordelingen die wij hebben gekregen op onze reviewsite van Trustpilot, hier met jullie.

  • Klanten geven ons een 9,0

Bekijk onze Trustpilot reviews

Wat doen wij met deze cijfers?

Onze servicecijfers geven weer welke kleur wij laten zien aan onze klanten. En dat is nou net waar het bij ons om draait. De cijfers spelen een grote rol in onze organisatie. Een signaal om te zien of nieuwe initiatieven effect hebben en of wij ergens moeten verbeteren. De cijfers komen overal terug. Bijvoorbeeld tijdens onze dagelijkse stand-ups op onze klantenservice, interne trainingen en wekelijkse meetings met marketing. Heb jij naast de reviews tips waarmee wij bijvoorbeeld onze service kunnen verbeteren, dan horen wij dat uiteraard graag. Deel hier je tips met ons!