Andere belangrijke veranderingen
Nog steeds is vrijwel alles mogelijk bij MAX als het gaat om print- en drukwerk. We maken met alle plezier maatwerkorders om jouw communicatiemiddelen volledig naar wens te realiseren. Staat jouw product nu ineens niet meer in onze webshop of ben je opzoek naar een specifiek item? Bel of mail ons dan zeker! Wij zorgen dat jouw bestelling verzorgd wordt.
Daarnaast gaan we in de nieuwe webshop meer geautomatiseerd werken. In onze nieuwe portal kan je geen gebruik meer maken van een opmerkingenveld. Als je een opmerking of vraagt hebt, dan kan je deze natuurlijk aan ons stellen, maar wel voordat je de order plaatst, want na de druk op de knop, gaat jouw order in productie.
Vanaf nu berekenen we verzendkosten apart voor bestellingen onder de €50,-. Hierdoor betaal je alleen voor wat je écht afneemt, en blijft de verzending vanaf €50,- gratis. Zo maken we onze prijzen eerlijker en transparanter, terwijl je dezelfde kwaliteit en service van ons kunt verwachten. Bedankt voor je begrip!
Wij staan voor je klaar
We begrijpen dat overstappen naar een nieuw systeem best lastig is en vragen met zich mee kan brengen. Daarom vinden we het belangrijk je goed te informeren over wat er gaat veranderen.
Natuurlijk proberen wij de overgang naar onze nieuwe bestelportal voor jou als klant zo soepel mogelijk te laten verlopen. Daarom ontvang je na de lancering ook nog een herinnering om je documenten op te slaan en sturen we jou gedetailleerde instructies toe over het gebruik van ons nieuwe bestelsysteem.
Ook staan we telefonisch en per mail klaar voor ondersteuning tijdens dit proces. Dus mocht je vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan absoluut niet om contact met ons op te nemen. Wij zijn er om je te helpen!
We waarderen je vertrouwen en betrokkenheid en hopen dat je net zo enthousiast zult zijn over de nieuwe webshop als wij zijn! Blijf vooral je e-mail in de gaten houden voor verdere updates en mooie acties.
Neem Contact Op