Welkom op onze vernieuwde website 🔥 Je account nog niet geactiveerd? Doe dit dan gelijk door jouw wachtwoord opnieuw in te stellen!

Welkom op onze vernieuwde website 🔥

Met MAXimaal enthousiasme willen we je informeren over een spannende verandering bij DrukwerkMAX. vanaf 1 april aanstaande gaan wij namelijk over op een gloednieuw platform en wordt onze webshop lekker fris en anders! We hebben deze stap genomen om de shopervaring bij MAX te verbeteren en ons assortiment gemakkelijker uit te kunnen breiden. Zo hebben wij jou nog meer te bieden.

Wat gaat er veranderen?

Op dit nieuwe en toekomstbestendige platform zal het gebruik van de webshop makkelijker en intuïtiever zijn, waardoor jij sneller en efficiënter je bestellingen kunt plaatsen. We hebben door de jaren heen goed geluisterd naar feedback en uiteraard zijn gebruiksvriendelijkheid en snelheid cruciale factoren om het bestellen van communicatiemiddelen zo gemakkelijk mogelijk te maken. Wij streven ernaar om jou de best mogelijke ervaring te bieden en dit is weer een goeie stap in onze nieuwe richting!

Wat is er bij deze overgang essentieel om te doen?

In de huidige webshop is veel van jouw orderinformatie opgeslagen zoals aantallen, uitvoeringen en de bestanden van de orders. We adviseren je de belangrijke bestanden en orderhistorie te downloaden uit je DrukwerkMAX-account en te archiveren op een manier die voor jou handig is. Na 1 april aanstaande zijn deze gegevens voor jou nog wel tijdelijk zichtbaar en door ons op te zoeken, maar het veiligstellen van alle informatie is de beste keuze.

Nieuw account activeren

We hebben jouw account alvast overgezet naar onze nieuwe website, je hoeft deze alleen nog maar te activeren. Dit doe je gemakkelijk via onderstaande knop. Activeer jouw account door jouw email adres in te vullen, wij sturen je dan een nieuw veilig wachtwoord voor de nieuwe website.
Activeer mijn account

Als je bestelt vanuit België

In onze huidige bestelportal kan je bestellingen plaatsen wanneer je in België of Nederland bent gevestigd. Dit gaat veranderen. Onze in België gevestigde klanten bestellen binnenkort via be.drukwerkmax.nl of via drukwerkmax.nl, maar selecteren dan rechtsboven de Belgische vlag. Hiermee is voor al onze klanten direct het juiste btw-tarief gekoppeld in de administratie en voldoen we als DrukwerkMAX aan de gestelde belastingeisen.

Helaas is dat op het moment van livegang nog niet zo en werken we aan een aparte webshop voor onze Belgische bestellers. Tot die tijd (circa 2 weken) kunnen zij bestellingen wel in de Nederlandse webshop samenstellen en deze per mail naar ons sturen, zodat wij de bestelling handmatig kunnen verzorgen.

Andere belangrijke veranderingen

Nog steeds is vrijwel alles mogelijk bij MAX als het gaat om print- en drukwerk. We maken met alle plezier maatwerkorders om jouw communicatiemiddelen volledig naar wens te realiseren. Staat jouw product nu ineens niet meer in onze webshop of ben je opzoek naar een specifiek item? Bel of mail ons dan zeker! Wij zorgen dat jouw bestelling verzorgd wordt.

Daarnaast gaan we in de nieuwe webshop meer geautomatiseerd werken. In onze nieuwe portal kan je geen gebruik meer maken van een opmerkingenveld. Als je een opmerking of vraagt hebt, dan kan je deze natuurlijk aan ons stellen, maar wel voordat je de order plaatst, want na de druk op de knop, gaat jouw order in productie.

Vanaf nu berekenen we verzendkosten apart voor bestellingen onder de €50,-. Hierdoor betaal je alleen voor wat je écht afneemt, en blijft de verzending vanaf €50,- gratis. Zo maken we onze prijzen eerlijker en transparanter, terwijl je dezelfde kwaliteit en service van ons kunt verwachten. Bedankt voor je begrip!

Wij staan voor je klaar

We begrijpen dat overstappen naar een nieuw systeem best lastig is en vragen met zich mee kan brengen. Daarom vinden we het belangrijk je goed te informeren over wat er gaat veranderen.

Natuurlijk proberen wij de overgang naar onze nieuwe bestelportal voor jou als klant zo soepel mogelijk te laten verlopen. Daarom ontvang je na de lancering ook nog een herinnering om je documenten op te slaan en sturen we jou gedetailleerde instructies toe over het gebruik van ons nieuwe bestelsysteem.

Ook staan we telefonisch en per mail klaar voor ondersteuning tijdens dit proces. Dus mocht je vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan absoluut niet om contact met ons op te nemen. Wij zijn er om je te helpen!

We waarderen je vertrouwen en betrokkenheid en hopen dat je net zo enthousiast zult zijn over de nieuwe webshop als wij zijn! Blijf vooral je e-mail in de gaten houden voor verdere updates en mooie acties.
Neem Contact Op